Український Ресорний Центр
Політика повернення та відшкодування

Політика повернення та відшкодування

Порядок обміну/повернення товару
Покупець протягом 14 днів може звернутися в інтернет-магазин і замінити товар, що не влаштував його, на інший. Повернути товар можна тільки в тому випадку, якщо його товарний вигляд не постраждав, тобто немає слідів експлуатації (установки товару на автомобіль, причіп, ін. техніку), і сам товар не втратив споживчої властивості. Після закінчення цього терміну повернення можливе лише за результатами експертного висновку та офіційної рекламації (Написати офіційний лист з проханням прийняти повернення та описати причину повернення. Після заповнити акт рекламації. Потім передати товар для експертного висновку до відділу ВТК).

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:

  • купити будь-який дугою товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості)
  • обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж
  • повернути виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції

Покупець при отриманні товару службою доставки (Нова пошта, Делівері, САТ, Інтайм) зобов'язаний перевірити його на місці, у разі виявлення невідповідності, з тих чи інших причин товар у служби доставки не забирати, а назад відправити продавцю.

У разі виявлення механічних пошкоджень (вм'ятини, тріщини, розбите тощо) після забору товару із служби доставки претензії не приймаються.

Гроші повертаються покупцю протягом 7 днів після отримання товару продавцем на ті реквізити, з яких була проведена оплата.