Український Ресорний Центр
Умови гарантії

Умови гарантії

Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти.
Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах.

Датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного строку.
Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти (НЕмеханічні поломки, які виникли не з вини покупця).

ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
Гарантія не надається, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;

Гарантія якості виробів не поширюється на:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під'єднанням до електромережі;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

ВАЖЛИВО: при прийомі на гарантійне обслуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду) та без посторонніх предметів всередині. В іншому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.

  1. Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
  2. Зателефонувати за номером телефону +380 (67) 270-72-11, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
  3. Написати офіційний лист з проханням прийняти повернення та описати причину повернення. Після заповнити акт рекламації.
  4. Потім передати товар для експертного висновку до відділу ВТК:
  5. Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки;
  6. Відправити товар на вказану менеджером адресу;
  7. Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
  8. Очікувати смс про отримання товару продавцем та початок ремонту;
  9. Очікувати смс про відправку відремонтованого товару.

Якщо виробник не може усунути дефект, або виробник не може усунути дефект протягом 14 днів, або після ремонту товар стає суттєво іншим, припиняє виконувати які-небудь функції - здійснюється обмін товару на аналогічний. Джерело: https://ressori.kh.ua/delivery-and-payment/